Bahis Yaparken En Çok Neye Pişman Oluyorsunuz?

Wistlers

Member
Geriye dönüp baktığınızda bahis konusunda en sık yaptığınız hata nedir? Acele karar vermek mi, yüksek oranlara kapılmak mı yoksa yeterince araştırma yapmamak mı? Ben bazen son anda kupon değiştirdiğim için pişman oluyorum. Siz hangi alışkanlıkların en fazla zarara yol açtığını düşünüyorsunuz?
 
Son dakikada kupon değiştirmek psikolojik olarak hepimizi bitiriyor ama benim en büyük düşmanım yüksek oran sevdamdı. Eskiden analiz yapmayı sıkıcı bulur, sırf cazip görünüyor diye hiç bilmediğim liglerin takımlarına kombine yapardım. Yıllar içinde kazandığım tecrübe bana sabırlı olmayı ve maç öncesi kadroları titizlikle incelemeyi öğretti. Şimdi sadece güvendiğim derbileri takip ediyorum, hatta canlı maç izle özelliğini açıp pozisyonları izleyerek anlık analizler yapıyorum. Duygularınızı bu işe karıştırmayın.
 
Back
Top