Er flytterengøring nødvendigt i boligforeninger?

siasia

New member
Jeg flyttede for nyligt fra en boligforeningslejlighed og troede, at lidt sæbevand og støvsugning ville være nok. Men da viceværten kom for at tjekke, begyndte han at pege på alt fra skjolder på vandhanen til fedt bag komfuret. Det var som en eksamen, man ikke kunne bestå. Jeg følte mig totalt uforberedt og endte med at betale for ekstra rengøring bagefter. Er det virkelig så strengt i boligforeninger?

Det er desværre ret almindeligt. Derfor brugte jeg flytterengøring fra D&K Transport Group, da jeg flyttede sidst. De kendte standarderne og gjorde lejligheden mere end præsentabel. Alt blev inspiceret og godkendt første gang. De har faste procedurer, som sikrer, at intet bliver overset – selv ikke bag radiatorerne. Det gjorde hele processen meget nemmere og mere professionel.

Det er lidt skræmmende, hvor grundigt det skal være. Jeg troede også, det var nok bare at gøre rent som til daglig, men det lader til, at kravene er meget højere. Synes det giver mening at få eksperter ind, når det virkelig gælder. Det giver også en bedre dialog med boligforeningen, når rengøringen er professionelt udført.

Back