Ervaring met Surinaamse pannenkoek van Aarti Roti Taste – echte aanrader

aartirotitaste

New member
Hoi allemaal,

Ik wilde hier even mijn ervaring delen met Aarti Roti Taste, omdat ik merk dat veel mensen op dit forum op zoek zijn naar authentiek Surinaams eten. Onlangs heb ik hun Surinaamse pannenkoek geprobeerd en eerlijk gezegd was ik positief verrast door de smaak en kwaliteit.

Wat mij meteen opviel, is dat deze pannenkoek totaal anders is dan de standaard Nederlandse variant. De Surinaamse pannenkoek van Aarti Roti Taste is zacht, dun en rijk van smaak. Je proeft duidelijk dat het gaat om een traditioneel recept, gemaakt met aandacht en ervaring. Geen fabrieksgevoel, maar echt huisgemaakt.

De vulling en kruiden zijn goed in balans. Niet te zwaar, niet te flauw, maar precies zoals je verwacht bij Surinaams eten. Het is duidelijk dat hier gewerkt wordt met verse ingrediënten en kennis van de Surinaamse keuken. Dit maakt het gerecht geschikt als volledige maaltijd, maar ook als stevige snack.

Wat ik ook prettig vond, is het contact. Aarti Roti Taste is makkelijk bereikbaar en reageert vriendelijk op vragen. Voor wie interesse heeft, dit zijn de contactgegevens:
📞 (+31) 627034426
📧 [email protected]

Voor mensen die houden van Surinaamse smaken of iets nieuws willen proberen buiten de standaard opties, vind ik dit echt een aanrader. De Surinaamse pannenkoek is vullend, smaakvol en duidelijk met zorg bereid. Je merkt dat dit geen snelle hap is, maar eten met een verhaal en achtergrond.

Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring hebben met Aarti Roti Taste. Welke vulling vonden jullie het lekkerst? En hebben jullie nog andere Surinaamse gerechten die de moeite waard zijn om te proberen?

Groet!

Back